Zehros çok geçmiş olsun rabbim şifa versin bütün hastalara canım benim babam da geçirdi ilk başta hastaneye yat dedi dr. Biz yatma evde bakarım dedi annem ilaçları da kullandirmadik. Geçiren kislerin videolarını falan izlemistim kullanmadık demişti biri. Ben de kullanma yemene içmeme dikkat et baba dedim. Demez olaydım. :(( 3 gün sonra solunum sıkıntısı yaşadı ambulansı aradılar hemen alıp hastaneye götürdüler:(( 1 hafta sonra yoğun bakım boşalırsa alacağız biz farklı sehirlerdeyiz gelin görün dedi yengem başımdan aşağı kaynar sular döküldü resmen. 1 saatlik yol bitmedi gördük 1 haftada kaldım çok şükür yoğun bakım boşalana kadar kendini toparladı almadılar 3 hafta hastanede kaldı çok zor atlattı:(( ilaçları kullanmamış demiş dr. Ilaclari kullansaydı bu kadar ilerlemezdi demiş. ;(( o yüzden dr. Ne diyorsa onu yapın nacizane tavsiyem başıma geleni yazdım.