Deletedmom16 Senemmm11 canım korkma benim kızımda kaç kere yerde dönerken kendi kaldırmış kabuğunu kanıyordu üstünü çıkarırkende oluyor bazen ebeye sormuştm bi problem olmaz normal demişti
Gorkeminannesiii Canparcam_ yok kuzum bazılarıninki geç akmaya başlıyor iltihabı benim ebe demişti eğer iltihap falan akmasa bile tutmaDigi anlamına gelmez dedi iltihap akmasada kabuk baglamasada tutmuştur tutmama gibi bi sansi yok bu aşının
Canparcam_ Gorkeminannesiii Çok sağol canım. İlk bebeğim tecrübesizim asi vs konusunda o yüzden korktum açıkçası. Ebede akıntı vs yapar diyince acaba tutmadı mi diye düşünmekten alikoyamiyorudm kendimi rahatladım cevabın için çok teşekkür ederim güzel anne 🌹
Gorkeminannesiii Canparcam_ rica ederim güzel kuzum 😍 bende bilmiyordum netten araştıra araştıra buldum sıkıntı etme kendine olabiliyor geç akabilir yani ❤
ElisaNazzz Senemmm11 kuzum Valla kendiminkini biliyorum böyle kabuklu yara olmuştu kolum küçükken heralde aşım mı geç yapıldı bilmiyorum ama habire kopar kanardı gene kabuk tutar gene kopardı valla bişi olmadı çok canını sıkma geçmiş olsun canım:)