zeynepin_annesi31 Alıp kullanan var mi kullanışlı bir şey mi acaba . Kızım 11 aylık oyuncaklardan cok cabuk sıkıldığı icin cok para vermek istemedim kullanan arkadaşlar tavsiye eder mi
nursocum zeynepin_annesi31 aşırı kısa. Annem heves edip almış çocuk iki büklüm kakıyor kırmak istemedim.
Nltka zeynepin_annesi31 ay çok kısa ya bilmiyorum çok bayılmadım plastiği falan garip . Bizim bir tane eğitici masamız vardı baya oynuyor diye A101 dekinide alıyım dedim ama masa bildiğin kısa tutunup kalkmaya çalışıyor masanın üstüne yatıyor düşün 😅
Zeynepazram nursocum canım ben kullanıyorum cok memnunum otururken ayaksız kullanıyodum sonra sonra ayaklarını taktım onun sayesinde ayakta durmayı ögrendi