Merve2756 merhaba bizim ikinci ay asısında bes gün sürdü neredeyse. yani ara ara düşüp iniyordu en yüksek 37.5 gördüm iki tane cocuk doktoru aradım birisi kendi doktoruydu yüksek degil dedi digeri 38 olmadan calpol vermeyin dedi. Ben vermiştim paniklemiştimde ve her saat bası ölcüyordum. Hem kulaktan hem temassız la süre olarak bana uzun gelmişti ama devamlı 37. 5 degildi ara ara öyle görünüyordu. Süre olarak doktorlar birsey söylemesede ates yüksek
degil dediler.