Cnprtk 13,5 aylığız 8 aylıktan beri eline hep bişiler verdim yesin diye alışmıyor alışmıyor. Deliricem. İki ısırıp fırlatıp atıyor mıncıklıyor yemiyor. Oyun oynuyoe resmen napıcam ben ?
nesliysldl Cnprtk aralarda eline bir şeyler veriyorsanızana öğününde tok olduğu için oyuna çevirşyorlar genelde.masaya aç otursun yönlendirmelerle yer mutlaka☺️ Birde sizinde onunla yemek yemeniz çok önemli o yüzden ben kendimde mutlaka onunla beraber sofraya oturuyorum.sizinde yediğinizi gördükçe biraz daha alışkanlık kazanıyorlar
minikbaykus Cnprtk daha şimdi verdim eline bebe bisküvisi bir kere ısırsa şaşırıp kalicam. Ağzına götürmüyor bile. Artık çok yiprandim.gercrkten su bile ağzına götürüp içmiyor kendisi. Biberonu sıktırıp etrafı işliyor sadece😭😭
nazli_19 Cnprtk ben 1 yasindan sonra koydum önüne yani her çocukta tutmuyo bence istahli da değilse yemiyo yani şuan 23 aylik hadi annem çatalını batır ye demeden zor yerse gözlerim yaşarır 😁
Cnprtk Necla61 Benimki sinir değil çabalarımın sonucunu alamıyorum inanın çok sabırlıyım çocuğa bir zarar vermiyorum ki yani
Necla61 Cnprtk zarar vermek değil mesele kendinizi bu şekil stres e sokarsanız bebek te hisseder atsin mıncıklasın zamanla anlayacaktır sabir gerektiriyo sadece sadece blw ile mi besliyorsunuz bebeği yoksa kendiniz de veriyor musunuz
Cnprtk nesliysldl inanın yapıyorum birlkte kahvaltıya oturuyourz mesela hani bütün gece aç sonuçta kahvaltı yapmak için aç olması gerekir ama yemiyor parmak peynirlerden eline veriyorum iki ısırıyo sonra atıyo yere
Zeytin_cekirdegi minikbaykus aynı benim oğlan 😢maalsef bnde alıştramıyorm kendi yemesine ağzına bile götürmüyo
Cnprtk minikbaykus ya ben böle instgramda çocukları seyrediyorm şaşırıyorum bizimkiler neden böle acaba
nazli_19 minikbaykus yani bana göre tamamen çocuğun damak tadiyla alakali 1 yaşından sonra zeytin domates salatalik kendi yemeye başladı o kadar tavuğu arada eline alir yer yemezse catalla falan veriyoruz napalim yesin diye uğraşıyoruz
Zeytin_cekirdegi minikbaykus verdiğimi yiyor canm aynı ssofraya oturunca yiyor özellikle. Tek başına yedirirken iştahı pek yok ama babası ben sofradayken o dda bizze bakıp verdiklerini yiyor işte
Zeytin_cekirdegi minikbaykus yani zor canm valla bazen sabrımıç kallmıo cidden. Ama sende aynı sofraya oturtsan belkş yer
Cnprtk Necla61 yemeyince saatlerce oyun oynayınca yemekle ben yediriyorm artk zaten inanın bırakıyorum bazen işlerimi hallederken keşfetsn atan dağatsn mıncıklasn ama nereye kdr nasl düzelicek sonuçta 13,5 aylık oldu artk yemesi lazm sabredice beklicem artk
minikbaykus Zeytin_cekirdegi oturuyorum. İnan yemiyor . Suyunu kendisi iciyormu sizin. Bizim onu da içmiyor
Zeytin_cekirdegi minikbaykus yok canm ben içiriyorum bibetonla vereyim dedim ağzında emmiyo bile bkletiyo
minikbaykus Cnprtk kuzenimin bebeği çay bardagiyla meyvesuyu içiyor. Zeytini ağzına almış yiyor. Aynı yaşıtlar hayret ediyorum bazen