Blge28 Bebeğim 6 aylık iki aydır kullanıyorum emzik. Uykuya geçişte veriyorum. Şu an aventin damaksız soothie emziğini kullanıyorum ama damaklı mi kullanmam iyi olur ne önerirsiniz
Efulimm2608 Blge28 Damaklı daha iyi die duymuştum ben bebeğimde doğduğundan beri Damaklı emiyo, bide kauçuk emziklerin damağa baskı yaparak damak yapısını bozabilecekleri için önermiyorlar pek bende arastrdm baya 🤗🌸
canimoglum_2020 Yani her bebek her emziği tutmuyor kimisi damaklı alır kimisi damaksiz ben air soft veriyorum damaklı almadı hatta geçen kuzenim de 1 aydır uğraşıyo damaklı almadı air soft yolladım bitane onu alıyo yavaş yavaş
kevsererturk Blge28 en baştan nasıl verdiyseniz onu tutar bu zamandan sonra degismez artık. Biz en bastan beri hep philips ultra air kullandık cok memnunuz
Blge28 kevsererturk denerim ben yine de çünkü emziği de tutmaz bu saatten sonra dediler ama tuttu. Hangisi daha sağlıklıysa onu denemekte fayda var