dehsetulvahset Kizlar bebegim icin sakalli ip olur ya ondan orme bi lif kullaniyirim ama hata mi ediyorum acaba banyo sungeri mi dahadie iyi okur ya da normal orme lif mi
Selen21 dehsetulvahset bebegim 4 aylik biz lif hic bise kullanmiyoruz aşidan sonra 1 sene liflemeyin dediler bize biz elimizle sabunluyoruz sadece. Ama bence banyo sungeri yeterli olur diye dusunuyorum zaten daha onlarin kirleri ne ki canlarini yakmaya gerek yok bence
Gezginprenses dehsetulvahset benim de annem sakallı ipten yapmıştı lifi yumuşacık doğduğundan beridir kullanıyorum. 18 aylığız şu an
edsn1 dehsetulvahset o sakallı ipten yapılan lifler yumuşacık oluyor kullanabilirsiniz süngere gerek yok bence
seymaaras dehsetulvahset E bebekten banyo süngeri almıştık. Hani bu denizden çıkarılanlar var ya. Onun gibi. Yumuşacık, çok güzel. Çok memnunuz. Lif bana biraz sert geliyor. Bu yüzden tercih etmiyorum.🌺
dehsetulvahset Selen21 iste bu sakalli ipten yapilan lifler okuyo ya yumusacik ben onlarihep kullaniyodum cok narin zaten ama bilemedim i da zarar verir mi ciltleri cok hassas ya sonucta