GulUmut Icerikleri nedeniyle once sleepy kullandim yenidogan bebegime ama sizdirma yaptigi icin , minies aldim bu sefer de o pisik yapti 🤦🏻♀️ Acaba bezde mi sorun? Kullanan var mi baska?
Papatyam GulUmut ikisini de gündüz kullandım bi sorun yaşamadım. Gece altını değişmediği m için prima kullandım
TospikDefneninAnnesi GulUmut ben kullandım pişik yaptı. Çünkü minieste kaka ve çişi bez emmiyor yüzeyde sürekli durduğu için popo ıslak kalıyor ve dolayısıyla pişik oluyor. Prima premium care gözünğ seveyim. Ondan başkası asla töbe
Sekerlik14 GulUmut ıslak mendil kullandıysan belki o pişik yapmıştır.iyi bağlayınca sleepy çıkarmıyor ben 2.5 aydır kullanıyorum memnunum.bez kuculdugunde çıkarıyor
Ahseninannesiii Ben de miniesi denedim ama keşke denemeseymişim pişik yaptı ve çok ağır naylonumsu kokuyor
GulUmut Sekerlik14 bebegim daha 15 gunluk, anlamadim niye sizdiriyor, geceleri islak mendil, gunduzleri yikiyorum ama
Gnazli Doğdu doğalı hiç pisik olmamıştı. Denemek için Minies aldık. Mahvetti kızımın poposunu. Doktor tavsiyesi üzerine şuan canbebe kullanıyoruz. Şikayetlerimiz bitti çok şükür.