35+5 de su yetersizliğinden acil sezeryan oldum. Bebeğimin solunumu, beslenmesi iyi.
10 gündür yoğun bakımda. Üç gün önce enfeksiyonu 40 a düşmüştü. Bugün sabah tekrar bakıldığında 109 olmuş. 40 üzeri yüksek düzeye giriyor. 3 gündür benim günde bir defa emzirmeme izin veriyorlardı. Şimdi artık bende hiç girmiycem yanına. Düşmesi gerekirken neden yükseliyor. Anne karnında kapmış enfeksiyonu ama şimdi acaba hastane ortamından dolayı mı yükseliyor? Başına gelen oldu mu
yazacağınız küçük bir bilgi bile benim için çok önemli nolur cevap yazın