Kzyannesi17 Kızlar elektrikli salıncak kullanan var mı oğlum 56 günlük hamak beşik aldık yine uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım artık çare arıyorum
Berk2020Mert2008 Kzyannesi17 https://www.hepsiburada.com/prego-4035-galaxi-salincak-elektrikli-pm-aileprg4035kr kesinlikle tavsiye ederim hala kullanıyoruz 6 aylık
canimoglum_2020 Kzyannesi17 joie marka aldım 1,5 aylıkken 1000 tl verdim 6 aylık oldu evin yüzünde duruyor uyumak hak getire üstün de yarım saat bile durmuyo sıkılıyo müziği bile var ama maalesef belki sizinki durur bilemiyorum pahalı bişi almayın tavsiyem o
Deletedmom9 Deletedmom9 7. Ayına kadar kullandım kilo durumuna bakmadım kilosu da güzel bir bebekti 7. Ayına kadar taşıdı.
Mercimepinannesi Kzyannesi17 ben joie 2in 1 kullandım hatta geçen gün forumda 2. El olarak satışa koymuştum ilgilenirseniz
Mercimepinannesi Kzyannesi17 profilimden bakabilirseniz orda görselleri özellikleri faturası hepsini eklemiştim
Kbrltn3435 Kzyannesi17 elektirikli, müzikli, be sallanma seviyesiini, süresini siz ayarlıyorsunuz, oyurma yatırma pozisyonunuda
Kbrltn3435 Kzyannesi17 e ebebekten almıstım atıyım resmi ama burdan atmayı bilmiyorum instangramınız varsa ordan atıyım size. Fiyatıda iyi
Esifet Kzyannesi17 joie serina 2ın 1 aldım 1600 tl verdim 2 gün durdu 7 aylık şuan asla kullanmadık. Kutulayıp sarıp yazlığın çatısına kaldırdım. Boşa param gitti almayın bence durmuyorlar🥺