Eslembaby-Cennetmomy Kızım 5 ay 22 günlük. Alerji belirtileri var. mamayı içmedi. Kilo alımı da azdı. Doktorumuzun tavsiyesi ile bugün ek gıdaya başlıyoruz insaAllah. Size sorum şu: suda vereceğim. Ne kadar vermeliyim? Birde marketten mi alıp vereyim yoksa ebebekte özel bebek suyu var ondan mı alayım? Çarşamba günü doktora gideceğim. Ona da sorarım birde size sormak istedim… Şimdiden teşekkürler…
Busesrmz Eslembaby-Cennetmomy bizde arıtma var ben ordan veriyorum güvenemiyorum bazen bende duriyim burda da💜 bu arada bizde 5 ay 23 günlüğüz. 1 gün arayla doğurmuşuuuzz🤭🤣
Alpyas Eslembaby-Cennetmomy yemekten sonra su biberonuyla teklif edin ne kadar içmek isterse içer başlarda pek içmiyorlar sonra yavaş yavaş alışır benimki başlarda pek içmiyordu şimdi güzel içiyor imkanınız varsa cam damacanalar var onlardan verebilirsiniz plastikte beklemiş su çokta iyi olmaz bizim için bile iyi değil
Eslembaby-Cennetmomy Busesrmz evet canım 🤗 bizde de arıtıcı var ama mineral değeri düşüyor dediler ondan sorayım dedim
Kuzeycik Biz de ek gıdaya 5. Ayda geçtik, mamaya alerjisi çıktı, suyu sordum su vermiyoruz demişti doktorumuz. Ek gıdaya geçeli 2. Haftamız. 5 ay 14 günlüğüz
Eslembaby-Cennetmomy Kuzeycik ya biz sulandirilan bir ilaç içiyoruz doğal olarak şu içmiş oluyor da ondan sordum