Biz dün gece kabus yaşadık resmen çocuk uyumadı 21:30 gece uykusuna giden kızım saat 23:30 da uyandı ve taaaaaa 05:30 uyudu uykusu olduğu halde uyuyamadı.Arkadaşım dışarı baktın mı dolunay vardı dedi baktım dedim ne alaka ya diyince dolunay çok belirgin ve ışık saçıyorsa bebekler etkileniyormuş bu yüzden de uyumuyormuş .Denk mi geldi yoksa gerçek mi anlamadık .ama ay evin içini aydınlatacak kadar fazla ışık saçıyordu gerçekten.Sizde durumlar nasıdı