Sert bir dille uyarın baştan karışmamaları gerektiği algısını yerleştirin kafalarına. Bir çok sebep duydum ama kayınvalidem yüzünden ek gıdaya başlayacağım demekte olmuyor yani bence. Siz nasıl istiyorsanız nasıl uygun görüyorsanız o zaman olmalı, anne sizsiniz. Ama 6 ay denmesinin sebebi de sindirim sistemlerinin zamanla düzene girmesi ve ek gıdaya uygun olması. 4 ay çok küçük. Mama alan bebekler bile 5-5,5 ayda geçiyor en erken.