Selam kızlar bebeğim covid bugün karantinamızın 7. Günündeyiz, pazar günü karantinamız bitiyor, evde hep maskeyle dolaşıyoruz, uyurken bile, şimdi pazar günü karantinamız bitince maskeyi çıkarıcaz ya, o çok kafama takılıyor, çocuğum da geçip geçmediğini nasıl anlayacağız, bir kere test yaptılar karantina bitince tekrar yapmıyorlarmış, ateşi sadece 2 gün oldu, şu an normal, başından geçen yardımcı olabilir mi ?