Gokceayy ben de çok az cevap almıştım 😔 biz ferrum kullanıyorduk içinde paraben olduğunu sonradan fark ettim ve mühendisinoğlunun yıldızlar listesinden birkaç tanesini sordum doktora; onlar yeterli gelmez dedi bu arada oğlum prematüre doğdu. Ferrum ya da Sidefer kullan dedi. Eczacımız da Bebekler parabeni vücuttan kolay atıyorlar demiş ama insanın içi el vermiyor arada kaldım çok. Sidefer’de de şeker varmış ama ferrumda ikisi de var. Demir yetersizliği de kötü 🤯