Ozge_fatih54 Merhabalar bebeğim 1 ay 5 bu günlük kakasını yaparken çok zorlanıyo ağlıyo ne yapmam lazım
Meriwa Ozge_fatih54 3 ayda düzeldi canm sen kendine dikkat et emziriyorsan kabız olma bebeğinde olur mama veriyorsan da gaz sorunu yoksa ilk zamnlar malesef böyle oluyor ben ayaklarıyla karnına itip çeliyorum yavaş yavaş
Nazlidk Ozge_fatih54 benim bebegimde oyleydi biz damla kullaniyoruz suan 2 ay 26 gunluk hala kullaniyoruz. Ve karnina saat yonune dogru masaj yaparsaniz tuvaletini yapmasi daha kolay oluyor.