ayse327 benimde çok mümkün olmadığı zmaanlarda evde koridorda yürüyorum,diş fırçalarken squat yapıyorum kendinize ekstra hareketler yaratın,bebeğiniz uyuduğu zmanlarda youtubetan pilates yada leslie yapabilirsiniz ben beden eğitimi öğretmeni olduğum için fırsat bulduğum her anı değerlendirmeye çalışıyorum,ilk 50 gün bende çok zorlandım bedenim tepki vermedi ödemim olduğu gibi duruyordu bu çok can sıkıcı ama sonrasında bedenim tepki vermeye başladı.Hatta burda bir posta bile yazdım bedenim tepki vermiyor diye:(Korse kesinlikle giymelisiniz o çok büyük toparlayıcı ben ilk hafta korseyi giyemedim ama belimi toparlasın diye dikişsiz lastik taytlar varya onu uzunlamasına belime ve göbeğime sardım toparlasın diye ara ara takabiliyordum korseyi,sonrasında korseyi tüm gün takıyorum gece çıkartıyorum.Gece mutlaka çıkartıp yatın çünkü kan dolaşımı için gece zararlı.Biraz sabrederseniz inanın sonuç alırsınız.