Benim kızımda kolikti.Ben Hipp Combiotic le besledim,hala da öyle.Ama her bebek farklı tabiki.
eğer hipp te sprun yaşasaydım Holle Organic verecektim,Keçi sütlü o mama.alerji ve gaz ihtimalini azaltır diye düşünüyordum ama çok şükür hipp ten çok memnunum.