Gulll00 ben ilk lansinoh un manuelini aldim ama cok yorucu oluyor keske en basindan elektrikli alsaymisim dedim lansinoh un elektriklisini aldim cok memnunum ben ciftli aldim ayni anda sağdinizda zamandan tasarruf etmis oluyorsunuz almisken ciftli alın derim