OzgeMustafaBulut Deletedmom324 baby2go kullandım iyidide 4.5 aylıkken bıraktık ağır geldiği için gıcırdamaya başlamıştı
Minnaktivtivimmmm Deletedmom324 ben kullanıyorum ve en büyük kurtaricim hem beşik hem salıncak elektrikli
Deletedmom324 hemsirebiranne markasi nedir acaba bir bakayim hemen. Gece yataginda yatiyor ama gunduz aslaa. Kucagimda uyuyor
hemsirebiranne Deletedmom324 baby plus canım e bebekten almıştım , uyku saatleri fixleşti artık 5.5 aylık benim kızım salıncağa koyuyorum 5 kademeli sallanma ayarı müziğinide açıyorum max 10 dkda uykuya geçiyor , dene mağazada sevip sevmeyeceğine bak ☺️☺️
Deletedmom324 hemsirebiranne musait oldugunuzda gulibiik instagram adresine foto atsaniz cok mu sey istemis olurum 🤷🏻♀️
Gamzesent Deletedmom324 bnde yeni aldim e bebekten babyplus. Oturma yeri cok derin desteklemek gerekior. Benim bebegmde kucakta olmayi cok seviyor gunduzleri kurtarici gercektrn