Hanımlar kızımın giysilerini hep 40 derecede yıkadım. Ama geçen yıkamada yanlışlıkla beyazlarınin içine pembe bir tişörtü karışmış. Zibinlari hafif pembelesti tabi. Tekrar beyazlatmak istiyorum ama 60 derecede hiç yikamadigim için çeker diye tereddüt ettim. Var mı 60 derecede yıkayan, ne yapayım?