Zezemeze Bebeğim haftaya 9 aylık olacak inşallah. Haftaya blw yapmak istiyorum artık ama sıvı gıdalar için eline kaşık verebilir miyim? Biliyorum dökmeden yiyemez ama önemli değil temizlerim kendi başına yesin istiyorum. Kullanabilir mi kaşık?
dertlikerkenez Zezemeze bebeğin motor becerilerine göre değişir bence. Oğlum 10,5 aylık. 1 aydır eline kaşık veriyorum öğrensin diye ama henüz başarılı olamadık☺️Tek kullanımlık masa örtüleri var, onları tavsiye ederim. Mama sandalyesinin altına seriyorum.
Woody Zezemeze ben de vermeye başlayacagım ama sanmıyorum kullanabileceğini. Minik bardakşar aldım bi de. Sıvı şeyler yedirecegimde yanına başka bir şey daha yapıyorum. O onu yerken, ben çorbayı içiriyorum
Zeynaa1 Zezemeze kaşığı kulanamaz tam anlamıyla ama en azından ağzına götürmeyi öğrenir ben hep veriyorum eline her yere döke saça yiyoruz 😂 13 buçuk aylık bayadir ağzına götürüyor ama içinde bişey kalırsa ağzına gidene kadar okuduğum bazı bilgilere göre 18 aylık falan olunca dolu götüre biliyormuş ama öğreniyor belki daha öncede yapabilir
Purple13 Zezemeze verin kaşığı kendinizde yedirin yemek değilde oyuna dönüştürür. 12 aylığız tabaktan alıyor götürüyor ama götürene kadar bir şey kalmıyor😂
Zezemeze Woody döker saçar birkaç ay sonra kendi yer inşallah diyorum. Ben yedirsem daha rahat ortalık kirlenmez en azından ama kendi yesin sorumluluk alsın istiyorum özgüveni yerine gekir:) ben de aldım o bardaklardan ama ben içiriyorum şu an. Haftaya vericem eline kendi içsin.
Zeynaa1 Zezemeze piknik örtüsü tek kullanımlık hem daha uygun hemde daha büyük oluyormuş aldinmi almadim ama çoğu kişi öneriyor
dertlikerkenez Zezemeze çeşitli boyutları var, en büyüğünü tavsiye ederim 😋[url=https://hizliresim.com/x6hf2v][img]https://i.hizliresim.com/x6hf2v.png[/img][/url]
Zezemeze Purple13 aynen bizde de öyle olur muhtemelen ama dediğiniz gibi hem oyun olur hem de kendine güveni olur bebeğimin diyorum 😍
Woody Zezemeze Bugun mini bardakla verdim çorbasını. Hemen kavradı. Dökmeden içti. Normalde o kadar uzun suruyordu ki içirmek Nasıl bu kadar kısa surdu şaşkınım https://www.hepsiburada.com/mycey-mini-bebek-bardaklari-p-HBV00000IQJIE?magaza=ATTA+BEBEK
Zezemeze Woody biz de kullanıyoruz benim kız bardağı ters çevirip kenarlarını ısırmak istiyor yani içemiyor 🙄
Woody Zezemeze Biberon tuttugu için çabuk tuttu diye düşündüm. Arkamı dönünce bardagı devirip içindekilerle oynuyordu ama eline verdim ben iki eli ile tutturdum. Agzına doğru götürüp bıraktım. Öyle içti. Siz direk kendi alsın diye mi beklediniz acaba🙄