Baharcicegi Kızlar oğlum 4 defa kaka yapiyor ishal değil normal şekilde ne yese hemen kaka yapiyor bu iyi bisey olsada kilo alımı durdu muz patates veriyorum. Banamisin demiyor ppoposu sürekli pişik oluyor doktora mi götürsem oğlum 7 aylık
Meleyke97 Baharcicegi arada benim kizimdada oluyor gunde 1defada oluyor dediginiz gibi 4defada oluyor oyle korkmayin…pisikte oluyor bepanten vuruyorum pisigine
Ogulcan Baharcicegi kaka için birşey diyemem canım ama pişik için kesinlikle sarı kantaron yağı anında pişiği geçiriyor hücre yenileme özelliği var aktardan bulabilirsin
Purple13 Baharcicegi bizde öyleydik şimdi 12 aylık azaldı en fazla 2 yapıyor. Bence sorun değildir ishal değil diyorsunuz bağırsakları çalışıyor bence güzel
Lilayy @Baharcicegi benim bebeğimde bir aylık doktora sordum internetten de araştırdım bu doyuyor demek korkma demişti doktor bana internette de bebekler ne kadar çok altına yaparsa doyuyor demektir yazıyor
Ozgeersin Benim oğlum 21 aylık hala günde genelde ¾ kez yapar hep böyleydi bir sorun yaratmadı kilo alımında.
dertlikerkenez Baharcicegi bazı bebeklerde ilk okul yasına kadar normalmiş. Bende panik yapıp doktor koştum. Yenidoğan döneminde 11-12 kez yapardı şimdi 7-8 defa yaptığı oluyor ve 10,5 aylık. Kilo alımımız iyi çok şükür.
GamzeNazli35 Kilo alımı durduysa bence götür doktora. Ben götürmedim pandemi dönemiydi günde 3-4 kez yapıyordu bi götürdüm 3 ayda 300 gram almıştı o kadar beslememe rağmen. Meğer devit3 sebep olmuş şimdi yeni yeni kilo almaya başladı