Minnakkk biraz oğlanın yönlendirmesiyle oldu düzen.çünkü 45 dk da uyandığında yatağından aldım mı acayip huzursuz olup ağlıyor çünkü uykusunu almamış oluyor daha.ben de bir daha uyutmayı deniyorum artık.öğlen uykusundan akşam uykusuna kadar da hep on dk on beş dk şeklinde kestiriyor.inşallah onlarda düzene girse daha iyi olur diye ümitliyim