Merhaba ben 22yaşında 34haftalık hamileyim. Bu 3cü bebeğim. Dun aniden bebeğimde dudak yarığı olduğu öğrendim bu ulturason görüntüsündede belirgin ama damağında bir sorun yok dedi doktor. Sadece dudak yarığı diye yazmış ama konduramıyorum hala ben psikolojik olarak çok kötüyüm 🤦🏼♀️ Hayatımda ilk kez böyle birsey kendi bebeğimde öğrendim bilseydim belki bukadar şok olmazdım ne gördüm nede duydum. Buyuzden tecrübeli anneler benim Bol bol Bilgi toplamam lazım doktor doğduğunda ufak bir operasyon ile hal olur dedi. Kafam allak bullak bana Bilgi verirmisiniz bu rahatsızlığı bilenler. Ayrıca Bursa’da kızımı ameliyat ettirmem için hangi doktor önerirsiniz onu da söylersiniz çok sevinirim 🙏