Anneler ben eskiden başı ağrıyan biri değildim ağrısa ilaç içme ihtiyacı bile duymazdım ama geçen ay bi ağrı başladı 1 ay kesintisiz olarak ağrıdı içtiğim ağrı kesiciyi (minoset) değiştirip başka ilaca başlayınca (panadol) etki etti ağrım geçti kızımda o ara uyumuyordu huysuzdu dinlenemiyordum ona yormuştum artık öyle değil düzenli uyuyoruz kendime vakit ayırabiliyorum dinleniyorum ama üstümde huzursuzluk gerginlik var ve sebebi yok. Dün sabah uykumdan dişlerimi kuvvetli şekilde sıkar halde uyandım bu 1 aydır oluyordu ama bu şekilde olmuyordu çenem dişlerim kulağım başım şiddetli şekilde ağrıyordu konuşurken ara ara cenemin yanlarında ağrı oldu 3 tane ağrı kesici içtim başımı sardım ovdum karanlıkta yattım fayda etmedi sinirlerim çok bozuldu hasta gibi oldum dün nörolojiye randevu baktım ama yoktu doktora gidemicem bu sabah uyandığımda başımda hala ağrı vardı şu an şiddetli değil ama ağrıyor ve dünkü gibi olursam diye ödüm kopuyor uyurkende ya dişimi sıkarsam diye diken üstünde yatıyorum. Size sorum kullandığınız güçlü bi ağrı kesici var mı varsa yasak başlamadan alayım ya da evde uyguladığınız işe yarayan doğal bi yöntem var mı umarım ağrılarım kesilir kesilmezsede doktora gidene kadar idare edebiliyim