Prensesss_annesiii canım ben geçen yaptım kızım sevdi anlatıyorum
Elma ve armudu soydum küp küp doğrarım küçük tencereye koydum üstünü biraz geçecek kadar su koyup yumulayana kadar bekledim suyu azaldı biraz su ekledim onlar yumuşayın ca muz ve biraz irmik koydum 2 3 dakka bekleyip kapattım blendır dan geçirdim Hero baby nin boş kavanozu vardı onlara doldurdum biraz soğuyunca buzdolabına koydum çıkarıp yedirdim kızım sevdi