Arusdara Eskiden mukuslu kaka yapardı artık yok . 3 gün önce dayanamayıp sütlü çikolata yedim çok az kırmızı döküntüler oldu sizce geçiyor mu alerjisi? Bu arada 6 aylık
SertapHilal Döküntü olduysa geçmemiştir, alerji hemen geçen bişey değil ki, diyeti yavaş yavaş açıp öyle anlaman lazım. 1-2 yaştan sonra tamamen geçer diye biliyorum
Egemen26 Arusdara anladım canım eğer döküntü olduysa biraz daha vakti vardır sabır annesi bizimde bağırsak tepkili çok sancısı oluyor inşallah bir an önce atlatırız