Kbrunl yaa çok sevindim bunları görünce kararsızdim peki sıradan bir çiçek böcek çekilmiş resminiz varmı atar misinuz baksam. k.bkmayin yoruyorum sizi ama yeni tlfn aldim başka marka ama hiç güzel çıkmadı oyuzden bunu satıp A51alacagim bundan da pişman olmamak için detaylıca incelemek istiyor insan