pinorr canım benim çok zor uyumayan bebek seni anlıyorum tek tek yazıyorum belki faydam dokunur .
öncelikle bebeğim ayakta olduğu süre içersinde onu yorulmasını sağlıyorum ; oyunlar oynuyorum , yüz üst yatırıp oynayacağı oyunlar üretiyorum . Bunun için instagramda montessorialtiviteleri diye bir sayfa var bebeğimin ayına göre evdeki malzemelerle bir şeyler hazırlıyorum . Bebeğim yoruluyor . 2 saatin sonunda mızmızlanıyor zaten emziriyorum aç ise eğer güzelce gazını çıkartıyorum zaten artık 2.5 saate yakın ayakta kalmış oluyor ve ben kararlı bir şekilde onu sallıyorum . Hamak aldık internetten onda uyutuyorum . Bebekler kucakta yaylanarak uyumayı severler bim a101 buralara pilates topu geliyor al şişir onu bebeğinide kucağına al zıpla hafiften öyle de uyur . Ve uzmanlar şunu öneriyor gündüz uykuları eğer kısa ise bebeği kucağınıza almadan tekrardan ısrarla uyutmayı deneyin . Benimde kızım atka haftasında gündüzleri 15 dk uyuyordu ben ısrarla onu salladım tekrardan uykuya döndü 1 saat salladığımı biliyorum . Mızmızlandı sakinleştirdim ninni söyledim kucağıma aldım telrar yatırdım . Ve şunu sakın unutmayın uyku uykunun mayasıdır . Bebekler gündüzleri ne kadar güzel uyursa gece de o kadar güzel uykuya geçiş yaparlar . Gece ile gündüzğ ayırt etmesi için gündüzleri 2 saat ayakta kalıyorsa gece uykusuna geçmesi için 3 saate çıkardım hem daha çok yoruluyor . Her gece kış ayındayız ona rağmen yıkıyorum . Bir rutin oluşturduk . Gece Uyutmadan önce banyodan sonra yatağın üzerinde hafif oynuyoruz tekrardan ışık yok oda loş uyku oyuncağıda var onuda veriyorum eline sonra tekrar pış pış sallıyorum uyuyor . Bazen direniyor ağlıyor kalkmak istiyor . Ama ben sakinleştirip tekrar sallıyorum