EgeMeva Kızım 13 aylık olacak önceden de iştahsız di ama bu kadar degildi şu an kahvaltı bile yaptiramiyorum mutfaga emekleyerek gelir ağzını açardı az da olsa yerdi şimdi mutfaktan kaçıyor var mı böyle bebisler düzelir mi 🥴🥴🥴
Gul1706 EgeMeva benim de aynı 😥 iştah sıfır ama kansızlık var dedi damlayı arttırdı ama düzelmedi bı turlu şırınga ile iciriom emmio biberon u
EgeMeva Gul1706 biz de kansızlık ve vitamiz eksikligi çıktı ..Ki ilaçları kullanmıştım emiyor ona güveniyor dicem kaç gündür yemekten önce baya ac birakiyrm ama yok kaç aylik