Merhaba anneler yakında 11 aylık olcaz calisan bir anneyim sabah emzırıp cıkıyorum aksam 4 5 gibi emzırebılıyorum tekrardan. O arada ek gıda alıyor is yerinde 1 Kez sagıyorum 90 cc Kadr cıkıyor. 1 haftadır meme reddi yasıyorum gunduz kesinlikle emmıyor kacıyr itiyor. 2 gecedir de asırı huysuz neden olabilir aynı durumu yasayan var mı dıs desem 8 dısımız var hıc bole olmamstı zatn az emzırıyorum dıe uzuluyordum bırde sımdı red etmesi daha cok uzuyor 🤦🏻♀️😔var care olabılecek