annesinin_kizi bagırsaklarım da iltihaplanma vardı sol kolonda tutulum. Tedavisi yok geçen bir hastalık degil diyorlardı yıllarca cerrah paşa da tedavi gördüm 10 tane ilaçla hergün ama şimdi bir doktor buldum Hüseyin Sancar Bozkurt diye. Türkiye’de bu hastalığın tedavisini bulan ilk doktor. Onda tedavi gördük bagırsaklarıma yararlı bakteri enjekte ettiler. Eskiye göre çok daha iyiyim tabi çok şükür.