annesinin_kizi Haöinlar merhaba bu soruyu soruyorum kusura bakmayın Ben bir haftayı geçti büyük abdestimi yaparken kan geliyor ve günlük çıkmıyorum ihtiyaca 1 haftada 3 4 kere çıktım İnternetten baktım değişik değişik şeyler yazıyor başına gelen var mı acaba
Oznur_ annesinin_kizi kan gelmesi iyi bir durum değil canım bir Dr a görünmelisin teyzemi o şekil ameliyata almıslar Dı
Balkizlarim annesinin_kizi canım doktora gitmen gerek bunu soyliyim 🙏🌼 geçmiş olsun gerisi için bilgim yok üste kalsın caniiiim ✨
Elhayal annesinin_kizi ben ve eşim ikimzdede var esimin ki son noktida ameliyat olcak ama olmicam die diretiyor benim de zorlayinca oluyor doktor krem vermisti hamileyken onu sürünce geçmişti suan yime ayni 2 gun cikmim kanla birlikte geliyor
annesinin_kizi Oznur_ hadi yaa korkuyorum yaa internette de kanser felan demişlerdi Ameliyatı aşşa bölgesine den mi oldu
Oznur_ annesinin_kizi kanser değildi makatta ya yırtık yada bağırsak ta yırtık vardı makattan ameliyat oldu belki sizin ilaçlık bir durumdur çünki teyzem cok geç gitti hastaneye ilerlemişti
annesinin_kizi Oznur_ inşallah canım benimki de öyle olur Eşime bile dün söyledim utandım kızdı hatta nie başta söylemedin diye inşallah geç kalmayız
Oznur_ annesinin_kizi git canım geç kalmak cok kötü ben kulakta ani çınlama başladı cınlama sansım 2 hafta gec gittim şimdi işitme kaybı yasıyorum
Avakadolumama annesinin_kizi ha emziriyorsan emzirme kabızlık yapıyor diye biliyorum. Benim de. Öyle maalesef ama bende hemoroid var. Muhtemelen sizinde ondandır. Yine doktora gitmenize v Fayda var. Geçmiş olsun
annesinin_kizi Elhayal altta yatan sorun ne peki canım sizde Utanıyorum doktora gitmeye gitmesem nasıl olur ki Çok geçmiş olsun size de
CemalOzge annesinin_kizi büyük bir ihtimal kansızlıktan kaynaklı makatta yırtık durumu var en iyisi dr a görün biran önce makat yırtığı da insani mahvediyor. :((
annesinin_kizi Avakadolumama hemoroidin zararları ne oluyor canım tedavisi nasıl Doktor kontrolün de lttan mı muayene ediyor
Avakadolumama Avakadolumama canım kabızlığı bağlı Makat tarafında oluşan bir çıkıntı. Kabız olduğun an kanama yapıyor. Elle muayene ediliyor. Ben genel cerrahide muayene olmuştum krem vermişti. Bende zaten vardı doğumdan sonra iyice arttı hatta hamilelikle beraber arttı. Tedavisi cerrahi. Ama ben ameliyat olmadım bakalım böyle nereye kadar gidecek 😀
Elhayal annesinin_kizi sagol canim utanma saglik bu esimin yirtilmia iyice kesin ameliyat olmasi lazim benimde zorladigim icin tahris olmus ayip olcak ama benim sallantı geliyodu elime et parcasi hamileyken yürürken acıyordu çalışıyordjm bide doktor krem verdi 2 tane normal dogum icin doktorunla konuş demişti kremleri kullannca et parcasi gtti smdi yine zorlayınca et parası yine geliyor
Elhayal annesinin_kizi evet kabizlik yapıyor bol bol su la kuru kayasi ye sıvı tuket ben kati şeyler yediğim icjn oluyor farkindayim cünkü bizim evde sebze turu pek olmuyor katı seyler yiyoruz oda etki ediyor
eymenkerem annesinin_kizi muhtemelen kabizlik var ise ona bağlı hemoroid olmuş o kanama yapıyordur internette hep en uc şeyler konuşulur tabiki siz yine de bir doktora görünün. Miktarı da önemli bazen mide kanaması bile bu şekilde oluyor diski yoluyla atılıyor cok ihmale gelecek bir konu değil siz bugun acilen bir dahiliye uzmanı ile görüşün
annesinin_kizi eymenkerem bugün olmaz işte canım aslında eşim hastanede çalışıyor ma burda dahiliye yok meöbur merkeze gidicez eşimin izni kaldırıldı büyük ihtimalle 15 şinsen sonra gideriz