Azraaa02 anneadayi06 Hiç geçmeyecek diye düşünüyorum ya her gün kıyafet değiştiriyorum hava soğuk hırka giydirmek istiyorum ama salyası akıyor hemen ıslanıyor giydirmiyorum 🤦♀️
anneadayi06 Azraaa02 geçecek dişleri çıkınca bitecek. Kehribar kolye diş salyalarına iyi geliyormuş buralarda yazıyorlar hep isterseniz onu araştırın . Ben biraz pimpirikli insanım boğulur kolyeye diye giremiyorum o işlere
Seyma-2436 Azraaa02 Yok canım ne hocası ne yarası diş oluşumu başlamış büyük ihtimal ondan öyle telaş etme. Benim oğlumda aynı şekilde 4 aylık bizim Dr bu aylarda diş oluşumu başlar normaldir dedi.
Shira2 Azraaa02 benim kizim henüz 3,5 aylik ve 2,5 aylik oldugundan beri öyle. Bence gayet normal cünkü sürekli elleri ile oynuyor (tanimaya basladi) ve konusuyor bu arada tükürük geliyor. Oglumda ayni böyleydi. Gelisim isareti bunlar..
ikizleriim Hocalık bir durum yok bu millet ne saçmalıyor yahu🤦🏼♀️ Bebek bu tabii salyası akar çok normal