Gzmakman Gaz yapan yiyeceklere dikkat ediyorum. Bebeğim 40 günlük gazı var. Bir tek çikolatadan şüpheleniyorum ?
Duru91 Gzmakman bende bi kere çok çikolata yemiştim ve gazdan aşırı kovranmıştı. O yüzden canım çok istesede az yiyorum
Snm291218 Gzmakman bizde çikolatalı birşeyler yediğimizde oğlum evde uçarak geziyo gazdan 😄 bana doktorumuz demişti çikolata ve kakaodan uzak dur diye ama arada bi iki kere yedim pişman oldum 🤷🏻♀️Bi süre çikolataya hasret kalıcam artık 😣😣
Gzmakman Ebruliuy evet bende öyle düşünüyorum. Onun kıvrandığını görünce de çok üzülüyorum kendimi suçluyorum. Geçecek inşâallah bu günler
[silindi] Gzmakman bende ilk başlarda öyleydim sonra koyverdim valla. Bide her bebekte gaz yapan şeyler farklı olabilio.