Annelik__1 normal acilde bi işlem yapmazlar, eğer doktorun iyi bir anına denk gelirseniz en fazla kadın doğuma konsültasyon yazar. Kadın Doğum ve çocuk hastanesi yada kadın Doğum acil varsa oraya gitmeniz daha mantıklı. Bende bi kez düşük yaptım, anlattığımız şey düşüğe çok benziyor. Birde söyle bir yol izleyebilirsiniz, gebelikte 2 günde 2 katına çıkıyor hcg değeri, düşükte olunca da azalıyor. Yarın bi daha kan tahlili verirsiniz, sonuç diğerinden az ise düşüktür.