Kızlar bebegım maxi cosıdeydı dısardan geomıstık bende kemerını actım bırden cektım sandım kulpunu ama cekmemısım küt dıye yuz ustu dustu 3 bucuk aylık daha yanı cok yuksekte degıldı yerde maxı kosı arası 10 cm ancak vardı yenı kaldormıstım com agladı nırsey varmı dıye baktım sadece hafif burnundan pembe kan geldı ama cıcım gıttı yurt dısında yasıyorum buyuzden doktora goruremeım cocuk yuvasına haber verıyorlar boyle durumlara yabancı oldugumuz ıcın daha cok pislik yapıyırlar
sızce bıse oldumı burnun ıcıne ıyıce baktım ısıkla hıc bıse yoktu alt komsuma dedım geldı baktı hemen dusunce kılcal damar belkı zedelendi dedı ondan olmustur dedi