Bebeğim 52 günlük kozlar aşırı gazlı bir bebek kolik derecesinde yani aptamil kullanıyorduk iki gündür sma ya geçtik ama bebeğim öncesindendir huzursuzdu ağladımı lal oluyordu önceden vardı ama bu kadar değildi Oynayabiliyorduk onunla şmdi oynanmıyorda her neyse akşam ateşi vardı parol verdik şmdi uyandı yine ateşi var çok sıcak ve dündendir kaka yapmıyordu zorluyordu kendini biliyorum az önce yaptı ve rengi yeşildi çk korkuyorum ateşi ve Kakasıyla ilgili bilgisi olan yazsn lütfen !