Arkadaşlar hepinizi etiketliyemedim dün yavru kedimizi sahiplendik ben bakımı ve koku sorunu olduğunu hepsinin biliyorum benim kastettiğim aşırı derecede basa cıkılmıyacak şekilde olmasıydı dün korktular birbirlerinden ilk başta ama ben kızımla ilgilenip onu alıştırmaya çalıştım eşim venüsle ilgilenip omu alıştırmaya çalıştı ve bütün günlük çabamızın sonunda bugün ilk defa beraber gülerek oyun oynadılar post açıp size şuanki dururmumuzu atıcam herkese yaptığı yorumlardan dolayı teşekkür ederim