Kızlar ya bebeğimin karnından gurul gurul sesler geliyor sanki ishalmiş gibi ama ishal de değil. Hatta dünden beri çok az yaptı kakasını. Ek gıda tadımlara başladık iki gündür kabak veriyorum ondan mı oldu acaba? Var mı böyle bir şey yaşayan ya? Üşüttüm mü çocuğu ne yaptım ki🤦🏼♀️