Çok geçmiş olsun bol bol emzirdim,geçen ay atlattık. suyu bol verdim mandalina,kivi ,ayvalı ballı ıhlamur çayı verdim kemik suyuna tavuk suyuna çorbalar verdim, ateşi bir iki gün sürdü 38 i geçmedi iştahsız halsiz oldu o süreçte ateş düştü bir iki güne.kusma oldu ertesi gün, daha sonra ki gün bir günlük ishali oldu o da geçti, bir kaç gün halsizlik iştahsızlık sonrası tamamen iyileşti bir de gözleri kızarıktı o dönem. bu arada 12 aylıktı bu gıdaları verdim. Ateşi 38.3 ü geçer ise muhakkak 112 yi aramamı söylemişlerdi 6 saatte bir calpol verdim eğer ateşi inatçı yüksek olursa 4 saatte bir verebilirsin dediler ayını kilosunu sormuşlardı belki ona göre söylendi. Korkmayın onlar kolay atlatıyor bizden daha dirayetliler inşallah sizde bebeğinizde en kısa sürede sağlıkla atlatırsınız. Sizde bol bol C vitamini su tüketin canınız istemese bile zorla yiyin yoğurt ayran kefir kuruyemiş kemik suyuna çorbalar meyve sebze kekik çayı falan