Doğduğundan beri var di canim garip sesler çıkarıyordu doğarken su yutmuştu bide buda üzerine pul biber oldu .sokmadigomiz test kalmadı kalp den böbreğe solunum testine kadar ama hicbir şey çıkmadı. En son kalp doktoru söyledi ama siz yinede kulak burun boğaza gidin dedi ama malesef koca ankarada hastanelere randevu bulamiyorum zaten gerek de kalmadı 2 ay 25 günlük uyku da ki sesler komple bitti emerken çıkardığı sesler komple bitti bitek heyecanlanın ça hikhik liyor bazen oda geçecek eminim baya yol kat ettim ama ne çektim ben bilirim sabahlara kadar hikhik cocik sanki nefesi daralıyor gibi ama solunum testi %100 çıkıyor ama geçiyor korkma gırtlak darlığı bu rahatsızlığın adı 3 evresi var vs .. internet den de bakabilirsin kendiliğinden geçen birşey tıbben bir tedavisi yok zaten