Valla ben biberona alismasin diye elimden geleni yaptim. Kandirdim mesela meme verdim almadi biberonla üstten süt akıttım sonra memeyi dayadim sonra agliyodu emzikle susturdum emzigi emerken yavasca aldin agzindan hala emiyo gibi oluyodu hemen memeyi dayadim emzik saniyodu ama süt gelince de bırakamıyodu. Ben de ilk zamanlar gogus ucundan dolayı mama verdim biberona alisiyodu cunku ondan daha rahat geliyo baktim olmuyo boyle yollarla biraktirdim 🤷🏻♀️ Sana fikir olsun dene daha 3 aylik belki bırakır biberonu Allah yardimcin olsun