Ne adet belirtim var nede hamilelik ama adet düzensizlik var yine olcağım zaman belirti olurdu bu sefer uzun sürdü test yaptım belli belirsiz gölge gibi çizgi var ince böyle tekrar yaptım yine aynısı oldu 5 dk içinde önceden de yapmıştım çizgiye dair gölgeye dair bişey yok beklesemmi yine biraz daha