Duru91 Nihanucar bizde 1 aylığız arada yeşil kaka yapıyor. Yeşillik yediğindede olur diyorlar bilmiyorum ama arada yapıyor sürekli değilse sıkıntı değildir diye düşünüyorum
Mltmlrn Gazı varsa bazen yeşil kaka olabiliyor yada önsütü fazla almışsa..gözlemleyin devam ederse bi dr a görünün çünkü yeşil kaka bazen daha farklı şeylerden de olabiliyor ihmal etmeyin
Mltmlrn Nihanucar sanmam dediklerim dışında sen demir ilacı kullanıyorsan ondan da olabilir. 3 4 gün içinde geçmezse dr a alın bebeği. .birde sıcak tutun ayaklarını