Arkadaşlar ek gıdaya başlayalı 13 gün falan oldu heralde tam olmasada. kızım diş huysuzluğu var evet ama bir 10 gündür geceleri gözleri kapalı ağlıyo kıvranıyo. Günde iki defa az miktarda yemek veriyorum 3 ve akşam 7 bu akşam vermedim hala mızlanma falan yok gerçi akşamda 3 te uyandı. Eğer tüm gece olmazsa yemekten yapıyor heralde ama nedendir acaba yemek neden huzursuz eder