Ek gıdaya geçtik ilk zamanlar yiyordu hep haşlama ve buhar da yaptım verdim. Fakat bir süre sonra sebzeleri yememeye başladı meyvelere yöneldi ve şuan meyvede de sorun yaşıyoruz ağzını açmıyor zorla veriyorum sanırım zorla vererek yanlış yapıyorum aç olsa bile ağzını açmıyor. Nasıl bir yol izlemeliyim..