sefika-melina Merhaba arkadaşlar göğüs uçlarım olmadığı için bebeğim ememiyor 10 günlük olduk hala sağıp biberonla besliyorum bu durumu yaşayıp çözüm bulabilen var mı?
Merii2507 sefika-melina benimde göğüs uçlarım yoktu 1 2 ay kadar göğüs ucu kullandım onunla emzirdim ve 1 2 ay sonra çıktı şimdi uçsuz emziriyorum🤲 göğüs ucu kullan ve siringayla ucunu çıkarmaya çalış gerçekten işe yarıyor😊
Elifsareninnnannesiii sefika-melina sabırlı ol benimde aynıydı çok iyi anlıyorum seni canım bebek biraz daha büyüsün sürekli vermeyi dene hele de acıktımı bir tuttumu bitmiştir çok rahatlıkla verirsin sonra sadece sabret küçük olması önemli değil tutabilmesi önemli unutma
miraynilay sefika-melina gögüs ucu al bıraktırma zor oluyır ama emer biberona alıştırmayın yoksa sizi emmez
_mucizemmm Silikon göğüs uçları ile dene canım ben 1.5 ay o şekilde emzirdim sonra bebeğim emmeyi bıraktığı an göğüs ucunu çektim hemen o şekilde kaptı göğsümü sonrasında da hep aldı göğsümü pes etme hem kendine hem bebeğine inan yapabilirsin🎄
Merii2507 sefika-melina emzirme aralığını çok yakın tutmalı iyice aciktiginda alsın biraz sabret en lazım bide büyük değil de en küçük boyundan ak kesinlikle biberon verme canım
Doluca sefika-melina göğsünü canım süt sağma makinasıyla sağ bir kaç gün o ucunu çıkartıyor rabbim yardımcın olsun bebeğinede hayırlı bereketli sağlıklı uzun ömür versin allahım🤲
BSG sefika-melina merhaba aynı dert bende de var ben silikon meme ucu kullanıyorum o şekilde emziriyorum ama bir emzirme danışmanı önermedi bebek meme ucu emmez dedi ve zamanla meme geç uyarıldığı için sürün gider dedi biz çok alıştık siz ne yaparsınız bilemem