kurkmantosuz-madonna Deletedmom44 bizimki 7 aylık prenses anne dede diyo . Alkış ve bay bay yapıyo çok fena olacak bu çooook 3 aya altımızda ki donu alacak bu 😂😂😂
Marjinal_Anne2 Woody hı evet yanlış anladım kusura bakmayın benim kızımda henüz heceleme yokta merak ettim, gel gel diyor sadece ,, ama gel geli yapıyordu bıraktı ama alkış yapıyor bi yumruk olarak ama 🙄😅
aysenur_58 Deletedmom44 kızım 4 ay 19 günlük gel gel yapınca kendini atıyor bise söylediğin zaman tepki veriyor dönüyor yani her çocuk bir değildir